Cum Comanzi

Navigheaza printre produsele din catalog, folosind filtrele puse la dispozitie (categorii, tip produs, varsta, etc.), alege produsele dorite si adauga-le in cosul de cumparaturi facand click pe butonul “Adauga in cos” si , dupa completarea datelor de contact si dupa alegerea modalitatilor de transport si plata, apasa click pe butonul “Trimite comanda”.

Pentru finalizarea comenzii iti vom solicita cateva detalii personale (nume complet, adresa de livrare si cea de facturare, numar de telefon, adresa de e-mail).

Livrarea produselor se face prin serviciul de curierat, iar plata produselor se poate efectua direct la curier/ramburs, la primirea coletului sau online, cu card sau cu card de credit, in functie de disponibilitatea acestor optiuni la momentul transmiterii comenzii.

Livrarile se fac in 2 – 4 zile lucratoare, din momentul confirmarii comenzii, exceptie facand perioadele de sarbatori si evenimente speciale (Paste, Craciun, Campania de Black Friday, conditii meteo, restrictii, etc.) in care perioada de livrare va fi anuntata pe site-ul firmelor de curierat partenere.
Termenul de livrare se poate prelungi pana la 30 de zile conform prevederilor legale de livrare a comenzilor plasate online.

In functie de produsele alese de tine, adresa de livrare si modalitatea de plata se va calcula costul final al transportului. Activarea unui cont de client pe site-ul nostru iti da posibilitatea memorarii adreselor de facturare si livrare, in acest caz nu va trebui sa le completezi de fiecare data.

Dupa plasarea comenzii vei primi un e-mail de inregistrare a comenzii ce va contine numarul si un sumar al acesteia, urmand ca apoi produsele sa fie colectate si pregatite pentru livrare. Dupa finalizarea coletului veti primi un e-mail cu AWB-ul/ statusul acestuia.
In cazul in care exista diferite situatii cu anumite produse din comanda veti fi contactat prin telefon sau e-mail.

Pentru produsele ce sunt disponibile in mai multe modele sau culori, daca nu exista in site optiunea de a selecta direct aceste specificatii, trebuie specificat modelul sau culoarea dorita in formularul de comanda, la sectiunea “Adauga o nota la comanda ta” din Cosul de cumparaturi. In situatiile in care o comanda nu contine toate produsele solicitate, clientul va fi informat, iar comanda se poate livra fara costuri aditionale. Verificarea statusul unei comenzi se poate face in sectiunea “Contul meu” – “Comenzile mele”, unde vei regasi istoricul comenzilor tale.

O comanda finalizata si livrata catre curier va avea un numar de AWB (nota de transport) care poate fi urmarita pe site-ul curierului ales (Sameday/FAN Courier).

Pentru a putea folosi site-ul Kiddorama este necesar sa ai activate cookie-urile si Javascript in browserul tau.

Stocul valoric, pentru toate produsele din magazin, este afisat in permanenta si actualizat cel putin o data pe zi. Daca la momentul trimiterii comenzii produsul dorit de tine nu se mai afla in stoc vei fi contactat imediat prin e-mail sau telefonic.

Produsele care apar cu mesajul “Disponibil la comanda online” nu sunt disponibile in stoc insa se pot livra in urma trimiterii comenzii, in aproximativ 20 – 30 zile lucratoare si in limita stocului fizic al furnizorilor.

Pentru produsele care se livreaza pe baza de comanda se poate solicita un avans de cel putin 30% din valoarea produsului in cazul in care acestea nu sunt disponibile in stoc.
Dupa confirmarea telefonica a comenzii se va emite o factura pentru avansul de achitat. Vanzatorul va considera comanda lansata in momentul in care clientul va face plata conform facturii de avans primita.