Garantia Produselor

Garantia comerciala este conform certificatului de garantie emis de catre producator, in functie de categoria de produs si reprezinta perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea vanzatorului/producatorului.

Garantia de conformitate asigura raspunderea vanzatorului, pentru situatiile in care, la livrare, produsele nu corespund specificatiilor tehnice, documentelor ce insotesc produsul, destinatiei/scopului solicitat sau pentru care se utilizeaza in mod normal.

Pentru toate produsele vandute de catre LEARN AND PLAY EVENTS S.R.L., beneficiezi de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.U.G. 174/2008.

Produsele sunt insotite de certificatul de garantie in format tiparit inclus in cutia produsului sau lipit pe aceasta. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.
Produsele trebuie sa fie insotite de factura de achizitie si certificatul de garantie.

Daca nu ai primit certificatul de garantie, in format tiparit in cutia produsului sau lipit pe exteriorul acesteia, te rugam sa ne anunti in cel mult 72 ore de la primirea produsului, prin e-mail la contact@kiddorama.ro.

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat.

Daca doresti ai si posibilitatea sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. 

Poti trimite produsul si la sediul nostru, printr-o firma de curierat autorizata. Noi vom directiona produsul catre centrul de service autorizat de producator/ distribuitor si, dupa reparare, ti-l vom inapoia prin curier, taxele de transport tur – retur, in acest caz, vor fi suportate de catre Learn and Play Events S.R.L. 

Conditiile de acordare a garantiilor comerciale pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national. 

Pentru a beneficia de garantie produsele trebuie sa ajunga in service-ul autorizat pentru constatare. Termenul de garantie este valabil de la data vanzarii produsului si se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Cauza defectarii o poate aprecia numai service-ul care acorda certificatul de garantie.

Reparatiile care nu intra in garantie se efectueaza CONTRA COST.

Toate produsele beneficiaza, prin lege, de garantia de conformitate care reprezinta perioada legala de 2 ani in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Conformitatea se refera la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferenta facuta de vanzator/producator.

Remedierea deficientelor aparute la produse sau servicii, inlocuirea produselor care nu corespund in cadrul termenului de garantie sau de valabilitate si care nu sunt imputabile consumatorului sau restutuirea contravalorii produsului se face in termen de maximum 15 zile din momentul cand operatorul economic a luat la cunostinta de deficientele respective. In cazul unor vicii ascunse, termenul maxim stabilit curge de la data finalizarii expertizei tehnice efectuate de un organism tehnic neutru.

Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual sau instructiuni de utilizare.

Produsele achizitionate de pe site-ul www.kiddorama.ro sunt noi si se gasesc in stare de functionare. 

Garantia de conformitate asigura raspunderea vanzatorului, pentru situatiile in care, la livrare, produsele nu corespund specificatiilor tehnice, documentelor ce insotesc produsul, destinatiei/scopului solicitat sau pentru care se utilizeaza in mod normal.

Raspunderea vanzatorului privind garantia legala de conformitate,este angajata daca lipsa de conformitate apare într-un termen de maxim 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul se reduce la această durata. 

Produsul reclamat va contine: toate elementele necesare identificarii, inscrise pe eticheta sau marcate pe produs. 

Dreptul la Garantie se pierde din urmatoarele motive:

  • neprezentarea produsului in stare buna, in urma solicitarii neconformitatii, impreuna cu factura originala sau dovada platii, insotite de certificatul de garantie, unde este cazul.
  • nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de transport, utilizare, intretinere, instalare, precizate in manualul de utilizare.
  • schimbarea starii originale a produsului, pastrarea in conditii improprii, caderea, expunerea la intemperii, manipularea defectuoasa.
  • incredintarea produsului spre a fi reparat altor persoane decat cele autorizate.
  • prezentarea produsului murdar (prezentand resturi/urme de alimente, de noroi, etc.) sau incomplet.
  • garantia pentru conformitate nu se acorda pentru consumabile (articole si accesorii pentru petrecere, elemente consumabile ale seturilor de creatie si altor articole, costume si accesorii petrecere, mingii, puzzle-uri, boardgames si altele, dupa caz).
  • defectiuni sau deteriorari ale produsului datorate accidentelor, folosirii necorespunzatoare, folosirii neglijente, suprasolicitarii, uzurii normale. 

Certificatul de garantie nu acopera rani personale.
Garantia nu acopera daunele produsului aparute in urma utilizarii excesive sau neglijente. 

Garantia nu se ofera in urmatoarele situatii:

  • Produsul a fost modificat
  • Produsul nu este returnat complet
  • Produsul nu este insotit de certificatul de garantie, dovada achizitiei
  • Defectul apare ca urmare a folosirii incorecte
  • Defectul apare ca urmare a instalarii incorecte
  • Au fost efectuate reparatii de catre alte persoane
  • Defectul a survenit in urma unui accident rutier
  • Numarul de serie a fost modificat sau sters
  • In cazul uzurii normale
  • Defecte cauzate de supraincarcare
  • Defecte cauzate de plierea incorecta
  • Zgarieturile constituie deteriorari normale si nu reprezinta motive pentru reclamatie
  • Din cauza expunerii indelungate la soare, transpiratiei, stergerilor si spalarilor dese, materialul se poate decolora iar aceasta nu reprezinta motiv pentru reclamatie
  • Uzura rotilor la carucioare, bicilete, toritinete, etc. constituie deteriorare normala si nu reprezinta motiv pentru reclamatie. 

In cazul in care ridicati pachetul de la curier si observati ca acesta a fost deteriorat din cauza transportului, va rugam sa faceti reclamatie in aceeasi zi.

Nu despagubim / nu schimbam produsele ce au fost lovite/zgariate in timpul transportului.

Va rugam sa va uitati atent la colet in momentul primirii lui, iar daca observati urme de lovire, de orice natura, va rugam sa consemnati imediat pe documentul de transport - AWB.

Garantia se aplica produselor ce au fost utilizate in mod corect si sunt in stare buna. 

Garantia se acorda astfel:

  • Pentru Jucarii: Produsele de uz curent (de exemplu jucarii din plastic, jucarii din lemn, jucarii din plus, plastelina, etc ) nu beneficiaza de garantie de folosinta (comerciala). Garantia de conformitate este de 90 zile si se acorda doar pentru defectele de fabricatie, sub rezerva respectării condiţiilor de transport, manipulare, depozitare şi exploatare.
  • Pentru Pompe de san: garantia este de 2 ani pentru modelel Spectra S1, S2, Dew300 si Dew350 si 1 an pentru modelele Spectra 9+, 9s, Q, Handy Plus si nu include accesoriile  (cupe, furtune, biberoane, supape)
    Pompele de san Spectra beneficiaza de grantie premium, in cazul defectrarii lor ele fiind inlocuite pe perioada reparatiei cu una similara in mod gratuit.
    • Pentru Intretinerea Pompelor Electrice se recomanda sterilizarea doar a partilor care intre in contact cu laptele (cupa de san, supapa si biberon). Restul componentelor nu trebuie sterilizate. Se recomanda schimbarea supapelor dupa 1-3 luni. 
  • Pentru Masinute Electrice: garantia este de 12 luni. Acumulatorul nu beneficiaza de garantie. 
  • Pentru Sterilizatoare: garantia este de 12 luni. Sterilizatoarele cu lampi UV, nu beneficiaza de garantie la lampa si ea trebuie inlocuita la 6 luni conform specificatiilor producatorului. Sterilizatoarele cu LED au garantie 12 luni pentru toate partile componente (inclusiv led-urile uv).
  • Pentru Biciclete: garantia este de 2 ani si se acorda doar pentru cadrul bicicletei si 1 an pentru furca.
    • Pentru Intretinerea Bicicletei se recomanda verificarea bicicletei ori de cate ori este nevoie pentru prevenirea defectelor mari si ireparabile. Intretinerea efectuata din timp duce la marirea duratei de utilizare a bicicletei si sigurantei in functionare.
    • Inainte de utilizare verificati eficacitatea franelor, rigiditatea, strangerea ghidonului,rotirea sa fie usoara si fara joc, strangerea piulitelor si a suruburilor, roata fata-spate (strangerea piulitelor, a cheii rapide, presiunea in pneuri, rotirea usoara si fara joc), rigiditatea pedalelor in brate (pedalele trebuiesc stranse la maxim), rigiditatea dispozitivului de pedalat (rotirea usoara si fara joc) si reglarea schimbatoarelor (schimbarea lantului sa se produca usor)! Jocul oricat de mic din partile miscatoare, in rotatie ale bicicletei (ghidon, ax central, butuci, pedale) creste exponential la fiecare folosire si duce la deterioararea acestora. Se cere verificarea cat mai deasa a suruburilor si a piulitelor, cu precadere strangerea pedalelor in brate, intrucat defectele aparute din neingrijirea acestora duce la pierderea garantiei.
    • In cazul schimbarii pedalelor, la montare trebuie avut in vedere ca pedala cu semnul "R" are filet de dreapta si se fileteaza in bratul drept, iar cel cu semnul "L" are filet de stanga si se fileteaza in bratul stang, invers ca cel din dreapta.
    • Lantul se curata si se unge lunar cu ulei de motor sau cu teflon special.
    • Bicicleta trebuie curatata ori de cate ori este nevoie.depozitarea ei se va face in locuri uscate, ferite de umezeala. Bicicleta nu se spala cu apa sub presiune, in special in zona furcii, a pinioanelor si a monoblocului.
    • Recomandam remedierea urgenta a defectiunilor in caz contrar se pierde garantia.
    • Garantia pentru Biciclete se pierde atat in situatiile mentionate mai sus valabile pentru toate produsele cat si pentru intretinerea defectuoasa a produsului, folosirea necorespunzatoare (ciocniri, suprasarcina, accidente, etc.) dar si daca bicicleta se foloseste pentru concursuri sau in regim de inchiriere.
    • Garantia nu acopera: janta indoita ("8 in roata"), descentrarea rotilor, pana de cauciuc, zgarieturi sau neuniformitatea vopselei sau a cromarii.
    • Piesele supuse uzurii precum sabotii, camera, anvelopa, sa, lant, pinion, dispozitiv angrenaj, nu reprezinta piese la care se acorda garantie pentru uzura. Pentru acestea se acorda garantie doar pentru defectiuni de fabricatie.
    • Garantia se refera la piese in urmatoarele conditii:
      • cadru, furca: se schimba daca s-au rupt la sudura si nu se schimba daca prezinta urme de lovituri, defectiuni la partea filetata, indoirea axului;
      • butuc roata: se schimba daca s-a rupt cuveta, insa in cazul in care prezinta urme de lovituri, defectiuni la partea filetata, indoirea axului atunci nu se schimba;
      • pedala: in cazul in care capatul pedalei prezinta urme de lovituri, deteriorate sau axul este indoit, pedala si dispozitivul de angrenaj nu intra in garantie;
      • sistemul de angrenare: se schimba in caz de defectiuni la rulment, nu se schimba daca prezinta urme de lovituri, defectiuni la partea filetata a cuvetei sau a bratului de angrenare;
      • maneta de frana si schimbatorul: se schimba in cazul fisurarii, crapaturilor sau leziunilor interne
      • teava de sa nu se schimba decat in cazul indoirii deasupra semnului de maxim.
    • Intretinerea Bicicletei nu intra in garantie.