POLITICA DE RETUR

            a. RETURNAREA PRODUSELOR - PRIN RENUNTAREA LA CUMPARARE

Conform legislatiei in vigoare O.U.G. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Pentru exercitarea dreptului de retragere, consumatorul trebuie sa notifice in scris comerciantul, prin formularul de retur sau prin e-mail la contact@kiddorama.ro, ca renunta la cumpararea produsului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, utilizand o declaratie neechivoca, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract, in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractului de catre client, dar nu inainte de a intra in posesia bunurilor.

Rambursarea pentru Comenzile achitate cu Card Online se va face prin restituire in contul din care a fost efectuata plata, iar pentru Comenzile achitate cu Ramburs se va face prin virament bancar, intr-un cont bancar ale carui date vor fi puse la dispozitie de catre client.

Costurile de transport nu sunt rambursabile.

Produsele se pot returna prin orice firma de curierat rapid care asigura livrarea coletului de retur. Produsele NU se vor returna prin Posta Romana intrucat nu livreaza coletele la sediul nostru si in acest caz nu putem fi raspunzatori pentru eventualele pierderi sau deteriorari ale coletelor.

Coletele cu produse returnate se trimit la adresa: Bucuresti, sector 3, Str. Ramnicu Valcea, nr. 6, bl. S20, sc A, et 7, ap 43, tel. 0724.00.66.24 sau la specificatia agentului de vanzari, adresa de returnare a produsului putand fi diferita de cea a societatii, in functie de furnizorul respectivului produs. Nu expediati produsul inainte de a avea acordul departamentului de retur!

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit. 

Atentie: Va rugam sa nu lipiti, dumneavoastra sau curierul, etichetele de transport direct pe produs sau pe ambalajul produsului! Puneti produsul intr-o punga sau intr-un colet si pe acestea lipiti eticheta de transport! Daca produsul sau cutia produsului ajung la noi cu etichete lipite pe ele veti fi responsabil pentru diminuarea valorii produselor.

Nu vor fi acceptate la retur:

  • produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de uzura si/sau interventii neautorizate etc. si nu mai pot fi aduse la starea de nou a produsului.
  • produsele carora le lipsesc accesoriile incluse in pachet.
  • dispozitivele medicale (ex. pompe de san, termometre, aspiratoare nazale , sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane san , suzete etc. sau care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid) si accesoriile acestora nu sunt sub incidenta Ordonantei 34/2014 conform art.3, alin.3, lit. b. si nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii.
  • produsele sigilate, alimentare, de curatenie si igiena nu pot fi returnate conform legii de protectie a alimentelor, dar si din motive de igiena si protectie a sanatatii consumatorilor. 

                  b. DIMINUAREA VALORII BUNURILOR RETURNATE

Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca noi, Kiddorama isi rezerva dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru aducerea la conformitate, daca este posibil, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca Produs Resigilat sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia.

In cazul in care produsul este deteriorat in asa masura incat el nu mai poate fi adus la conformitate, acesta va fi refuzat si, la solicitarea clientului, va fi reexpediat, pe cheltuiala acestuia.

Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica bunurile inainte de inchiderea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract.
Din acelasi motiv, cumparatorului i se permite sa testeze si sa verifice bunurile pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor.  

In acest caz cumparatorul trebuie sa manipuleze si sa inspecteze bunurile in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real. De exemplu, o bicicleta poate fi probata in casa, fara a iesi cu ea pe strada. De asemenea, ambalajele trebuie desfacute cu grija pentru a putea fi refolosite in caz de retur al produselor.

Cumparatorul este responsabil pentru diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii bunurilor.

In cazul in care cumparatorul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caractersticilor si modului de functionare a acestora, cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

                        c. RETURNAREA PRODUSELOR NECONFORME

Puteti solicita returnarea produselor pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii, in primele 48 de ore de la primirea prin curier, in cazul in care produsele achizitionate nu corespund specificatiilor din site, sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie. Acestea vor fi inlocuite, in cel mai scurt timp, cu conditia notificarii in scris a S.C. Learn and Play Events S.R.L. la contact@kiddorama.ro, in termen de 48 de ore de la receptia produselor. In cazul in care produsul nu poate fi inlocuit cu unul identic, se va restitui contravaloarea acestuia.

De asemenea puteti solicita inlocuirea sau rambursarea integrala in cazul in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau in cazul in care coletul este deteriorat.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
Riscul de pierdere sau deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transport insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

Costurile de transport pentru returnarea si inlocuirea produselor neconforme cad in sarcina Kiddorama.

Si in cazul produselor neconforme, deteriorarea acestora sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

Orice deteriorare a ambalajului original ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de diminuare a valorii bunului.

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in OUG nr 34 / 2014 https://anpc.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf.

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugams a ne contactati pe e-mail la contact@kiddorama.ro sau la numarul de telefon 0724.00.66.24.